Дотримуємось термінів
і несемо штрафні
санкції
Повертаємо
гроші, якщо результат
не сподобався
Ведемо проект
до окупності
Експертні тексти свідчать про унікальність вашого бізнесу і мотивують звернутися в компанію, оскільки пропонують реальне рішення розв’язати на болі цільової аудиторії.
LSI-статті містять актуальні дані, вони інформативні й такі, що дають відповіді на запити користувачів. Завдяки цьому цільова аудиторія стає більш лояльною, а впізнаваність бренду зростає.
LSI-тексти виводять сторінку в топ видачі пошукових систем без придбання посилань на сторонніх ресурсах. Високу оцінку якості контент отримує за рахунок правильного розподілу в тексті ключів і термінів-підтверджень.
LSI-тексти релевантні перевагам і потребам читачів, тому покращують поведінкові фактори на сайті. У разі, якщо текст розміщується на сторонньому ресурсі, то % переходів за посиланням збільшується в рази.
Матеріал готується копірайтерами, які мають відповідні знання та досвід, а також активно взаємодіють із фахівцями клієнта.
Використовуємо пошукові підказки,
Піксель Тулс,
Google AdWords,
Сервіс Арсенкіна,
Key Collector
Автори вивчають цільову аудиторію,
роблять конкурентний аналіз.
Пишуть корисні, інформативні,
прості для розуміння статті.
LSI-статті покращують ранжування,
до вас на сайт потрапляє цільова аудиторія.
Читачі високо оцінюють контент,
звертаються в компанію і діляться матеріалом.
Власник бізнесу отримує:
постійний потік замовлень,
планований маркетинговий бюджет,
скорочення витрат на контекстну рекламу
LSI-копірайтинг (LSI – абревіатура від latent semantic indexing, що перекладається з англійської як «приховане семантичне індексування») – методика написання й оформлення текстів, релевантних намірам користувачів. Такий контент включає в себе синоніми і слова, супутні ключовому запиту (терміни-підтвердження). LSI-тексти мають глибокий зміст, вони інформативні, корисні для відвідувачів сайту, надають актуальні дані. Завдяки цьому такі матеріали отримують високу оцінку якості контенту у Google, і потрапляють у топ пошукової видачі.
Давайте розглянемо на прикладі: користувач вбиває в пошуковику слово «Наполеон».
Що він має на увазі? Торт або біографію полководця Наполеона Бонапарта? А може він шукає книгу Наполеона Хілла «Думай і багатій»?
За супутнім словами Google визначає, яку саме інформацію показати користувачеві. Якщо це слова: книга, Хілл, думай, багатій, то на перших сторінках будуть інтернет-книгарні, сайти з відгуками і ресурси з електронною сторінкою видавництва; при словах «торт», «рецепт», «інгредієнти» – кулінарні ресурси.
LSI-статті допомагають зрозуміти пошуковим системам, за якими саме запитами показувати сайт, і отримують високу оцінку якості контенту.
sLSI – слова-синоніми, які часто вживаються разом з основним ключовим словом.
Наприклад, для LSI-копірайтингу це слова: «текст», «написання», «стаття», «фраза», «контент», «новий».
rLSI – релевантні слова, пов’язані з пошуковим запитом, що дозволяють дати максимально вичерпні відповіді на запитання користувачів.
Наприклад: «приховане семантичне індексування», «SEO», «просування сайту», «відвідуваність сайту».
Як стверджує Вікіпедія, для підготовки контенту, релевантного потребам користувачів, слід:
Ознайомтеся з правилами перевірки текстів: Чек-аркуш для перевірки тексту на «профпридатність»: унікальність, SEO, ілюстрації (частина I)
Давати вичерпні відповіді. Обсяг LSI-статей становить від 5 тис. збп. Такий матеріал інформативний і дає відповіді на запити користувачів.
Використовувати актуальну інформацію. Перевіряйте джерела даних, не варто брати для статті застарілі відомості.
Дотримуючись цих рекомендацій, можна підготувати контент, який сподобається читачам і буде релевантним їх потребам.
Експертний матеріал необхідний:
Основне призначення LSI-текстів – підвищення релевантності пошуковим запитам і покращення ранжування сайту. Тому даний вид контенту використовується для розвитку бізнесу в Інтернеті.
Методика прихованого семантичного індексування приносить такі результати:
Плюсів у даної методики багато, тому попит на LSI-копірайтинг продовжує зростати. І ті, хто вчасно запровадить цю технологію – зможе вигідно вирізнитися на тлі конкурентів.
Якщо автор не новачок, має досвід і знання з теми, на яку треба підготувати матеріал, то, швидше за все, він інтуїтивно включить необхідні синоніми і релевантні слова. Адже принципи LSI-копірайтингу аналогічні основам написання якісних текстів.
Однак це виходить досить рідко. Тому краще підготувати детальне технічне завдання копірайтеру. Для цього можна використовувати онлайн-сервіси або ж десктопні програми. Їх зараз достатня кількість.
При введенні запиту в пошуковий рядок Яндекс і Google видають підказки. За ним можна скласти список rLSI-слів.
Блок пошукових підказок виводиться і під результатами видачі.
Обов’язково вивчайте конкурентів, які вже займають перші позиції в результатах видачі. Це можна робити як вручну, так і за допомогою спеціальних сервісів.
Розглянемо на прикладі онлайн-сервісу Simple SEO Tools. Відкрийте сервіс і перейдіть на вкладку «Аналізатор сторінок», введіть урл-адресу сторінки конкурента, яка перебуває в топі.
Отримаємо такі результати:
Уважно дивимося на вкладку «Щільність». У ній знаходяться часто використовувані запити.
У ході аналізу конкурентів слід також визначити:
Відповіді на ці питання можуть дати більш просунуті сервіси. Як правило, вони платні, але є семиденний тестовий період, щоб оцінити їх можливості. Серед таких: SemRush, Ahrefs, OSE та інші.
Для збору ключових слів з правої колонки Яндекс. Вордстат логічно використовувати програму Кей Колектор або більш обмежений аналог СловоЁБ.
Для цього натискаємо на синю іконку у верхньому меню програми «Пакетний збір фраз із правої колонки Wordstat. Yandex».
Детальна інструкція, як працювати у СловоЁБ: Slovoeb (Словоеб). Ази та інструкція із застосування
Щоб додати в текст більше слів-синонімів, можна використовувати онлайн-сервіси або провести «мозковий штурм».
Наприклад, для слова ліжко: «ложе», «меблі», «ліжко», «постіль».
Зібравши LSI-запити, формуємо технічне завдання. На одному аркуші прописуємо основні вимоги, на іншому – орієнтовний план статті та ключові слова.
Якщо в процесі аналізу конкурентів і збору ключових слів, відзначені сильні сторони у текстах із топу, то їх також слід вказати в ТЗ, в додатковому стовпці «Примітки».
На первом месте у копирайтера должна быть читаемость текста и органичность вхождения ключевых слов. Ни в коем случае не стоит вписывать запросы ради того, чтобы они просто «были».
Щоб пошукові системи високо оцінили якість контенту і користувачі знайшли відповіді на свої запити, дотримуйтеся правил:
Читайте в допомогу текст: Які бувають ключові слова і як їх гармонійно вписати в статтю?
ТЗ – це тільки орієнтир для автора, тому не бійтеся порушувати деякі його пункти. На першому місці має бути якість тексту і глибина розкриття матеріалу, лише потім – вживання релевантних фраз.
Наостанок варто відзначити, що розглянута нами методика підбору LSI-запитів є універсальною. Є багато програм і сервісів, які дозволяють їх зібрати. На якому саме зупинити свою увагу – вирішувати вам.
Грамотно складене технічне завдання для копірайтера – це тільки половина роботи. Далі автору потрібно ретельно вивчити тему, конкурентів, цільову аудиторію і підготувати матеріал.
Читайте: Як написати експертну статтю? 5 кроків до якісного тексту
Така робота дає хороший ефект: позиції в топі, покращення поведінкових факторів і, як результат, – збільшення продажів.
Офіс 1:
м. Жмеринка
вул. Горького, 5
Офіс 2:
м. Вінниця
пр. Станіславського, 7
(099) 560-10-11 (Україна)
(097) 782-26-23 (Україна)
Успішно обслуговуємо
102 клієнта по всій
території СНД